Vähäkangas sukuseura ry

Sukukokous Vilkunassa

Sukuseura piti Nivalassa vierailupäivän ja illalla vielä kokouksen. Iltapäivällä teimme museokierroksen Kallion museolle ja Vilkunan työhuonemuseolle. Vierailijoita oli mukana 11 henkilöä. Muutama kuva galleriassa.

Vuosikokous käsitteli aikaisemmat päättyneet tilivuodet ja valitsi uuden hallituksen ja toiminnantarkastajat. Uusina hallituksenjäseninä aloittavat Ville Vilkuna pois jääneen Pekka Vilkunan sijaan ja Anu Hannula pois jääneen Jouko Hannulan tilalla. Muut hallituksen jäsenet ovat, pj jatkaa Annukka Latvala, varapj valittiin Ville Vilkuna, sihteerinä jatkaa Minna Latvala, Irma Teirilä, jäsensihteerinä Anu Hannula, Markku Lehkonen ja Mervi Jutila sekä asiantuntijajäsenenä Esko Saari. Toiminnantarkastajiksi valittiin Marja-Leena Sorvisto ja Irma Haapala. Sukuseuran muistoviiri luovutettiin Irja Puroilalle ja Jouko Visurille mukanaolosta DNA-testauksissa ja Vilkunan tilan isännälle Ville Vilkunalle vieraanvaraisuudesta illan tilaisuudessa.