Vähäkangas sukuseura ry

Sukuseura 30 vuotta

Sukuseuramme on perustettu 1994 joten 30 vuotta toimintaa tulee täyteen tämän vuoden aikana. Sattumoisin kesänaikana valmistuu Vähäkankaalle uusi koulu, joten tuli mieleen yhdistää tapahtumia. Su 27.10.2024 on meillä varaus koululle pitää pieni tilaisuus siellä. Alustavasti olemme suunnitelleet samaantapaan kuin aloituksessakin, aloitamme tilaisuuden ruokailulla. Tiedotamme asiasta enemmän kun asiat varmistuvat, varatkaa jo nyt kuitenkin päivä sukuseura-asiaan.

Tilanne etenee.

On varmistunut asioita. Ensimmäinen sukujuhla pidettiin 1994 ja siellä päätettiin sukuseuran perustamisesta, sukuseura on rekisteröity 1995.

Aloitamme ruokailulla klo 12.00

Ohjelmallinen juhla klo 13.00, Juhlapuhe Janne Raudaskoski

Lopuksi koulun tilojen esittelyä.

Osallistujien pyydetään ilmoittamaan tulostaan ruokailun vuoksi 13.10 mennessä Annukka Latvala p 0400496159.

Tervetuloa paikalle